loading...
سايت بندر كرگان
شهرام ملاحى بازدید : 88 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
می توانی بروى قصه و رويا بشوى ، راهی دورترین گوشه دنیا بشوى ، من و تو مثل دوتا رود موازى بودیم ، من كه مرداب شدم كاش تو دریا بشوى . . . ‏_‏__________________ دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت : ” او یقینا پی معشوق خودش میاید “ پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود : ” مطمئنا که پشیمان شده برمیگردد “ عشق قربانی ” غرور ” است هنوز . ‏_‏________________ گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما ، سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم ‏_‏_____________ به خــداحافــظـی تــلـخ تـو سـوگــنـد نــشــد ،کـه تـو رفــتـی و دلـم ثـانـیـه ای بـنـد نـشـد ، بـا چـراغـــــی هـمه جـا گـشـتـم و گـشـتـم در شـهـر هـیــچ کـس ! هــیـچ کـس ایـنجا به تـو مانـنـد نـشـد ، خواسـتـنـد از تـو بگویـنـد شـبـی شـاعـرها ، عـــاقـبـت بـا قــلــم شــرم نوشـتـنـد : نـشـد ‏_‏_________________ گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم این بار که دلتنگی را بهانه کردم،فردا را چه کنم ؟؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خــــــــــ ـــــــــدایــــــــــا . . . تو انجــــــ ـــماد نگــــ ــــــاه های ســــــ ــــــرد این مــــــردم دلـــــــ ــــــــم برای جهــــــــنــــ ــــــمتـــــ تـــــنــــگ شـــــــ ـــدهــــــــ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارين به كجا نقل مكان كنيد و در آنجا زندگى كنيد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 2,315
  • کدهای اختصاصی